Klänningen!

Fan jag skulle ju visa min klänning, glömde de i det förra inlägget.
Haha. Fick massa annat att tänka på, typiskt mig.
Åh nu kom mamma med popcorn, herregud va snäll hon var idag då. Vi köpte skor till balen idag också förresten, skickade efter från nån sida. Skitsnygga, matchar min väska!
Men aja nu ska jag bara fota min klänning med camen eftersom jag är för lat för att lägga in bilderna från kameran. Sen kommer den upp häär.
Ojsan hoppsan, strippar lite i cam för mig själv, höhöhö, we like!
Nej okej, jag ska försöka vara normal, jag måste ba sätta på mig klänningen. BRB!
Några år senare..
(klicka på bilden för större bild)

      
Alla älskar min superdåliga cam, jag vet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0