Kladdkaka in my <3

Jag är på typ mega bra humör! Typ väldigt jättebra, fan vilken tur! Sitter i skolan fortförande, så jag är inte hemma redan liskom om ni trodde det, hihi. Jag slutar 14:00 idag för det är typ uppsamlingsdag idag (man jobbar med det man ligger efter i och sådär) HÄRLIh!IGT! Jag borde jobba lite so, men jag orkar inte för jag har gjort det hela dagen! Efter skolan ska jag, Carro och Mickis till Centrum och handla mjölk till Mickis mamma sen ska vi hem till Barro och baka kladdkaka! Vi är tjockisar! Mums! Synd att inte Nattalatta (hihi, hon hatar när vi kallar henne det!) kunde vara med. Hoppas du mår bättre gumman! We miss you väldigt much! Nu är det bara 35 min kvar tills vi slutar! Ih! Sen justeee, jag måste tejpa ihop min bildgrejj, för hihi jag har inte lämnat in den än, men jag är typ inte den enda. "Men det spelar ingen roll vad alla andra gör, du ska inte jämnföra dig med alla andra!" skulle mamma sagt nu om hon hörde mig. Jag älskar att skriva på skolans bärbara datorer för dom har så roliga tangenter! Haha, nu ska jag nog ändå leta fakta om Sverige Under Andra Världskriget! Ciaoo<3

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu är där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort i valfri butik!



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-05-13 @ 13:31:43
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0