Helgen (Y)

Ojojoj, tomt i bloggen!
Men jag sa ju att det kunde bli så faktiskt.
I fredags så var jag ju på den där festen, så sjukt kul var det!
Mest fjortisar där dåra, men med många snygga killar och bra musik spelade det inte så stor roll!
Sen i lördags gick jag upp tidigt!
Mamma fick nästan dra mig upp ur sängen.
Usch, inte kul.
Erika kom och hämtade mig vid halv 9 typ så åkte vi till Huddinge och plockade upp Linus, han såg nästan lika trött ut som mig, haha. Erika var den enda som verkade pigg! Haha.
Sen åkte vi till Knivsta och vi var typ först där, så vi fick hjälpa till att bära bänkar, haha vi skulle över en väg med bänken och Linus ba: men övergångsstället!
Jag ba: nej men vi skyndar oss över här!
Haha. Det måste sett helt sjukt ut. Men aja.
Sen så övade vi en massor och sådär.
Så fick vi dansare våra klänningar som Moa hade hyrt från SVT, tjoho, tänk om nån kändis haft dsen på sig på typ 60-talet liksom, coolt eller vad?!
Min var typ sjukt tajt i midjan och det var nån plast sak som stack mig i sidan på magen liksom.
Så när vi inte övade så gick jag med klänningen uppknäppt, jättefint, haha.
Sen så var det konsert! Allt gick super och jag var på himla bra humör.
Men så kom jag hem och allting förstördes. Jag verkligen hatar folk som inte kan låta andras liv vara ifred utan alltid måste lägga sig i. Att du orkar säger jag bara.
Sen idag hade jag och Carro planerat att åka till grönan, men så regnade det när jag vaknade!
Men som tur var blev det finare och sol sen så jag och Carro åkte iaf!
Skitkul dag alltså!
Orkar inte berätta så mkt mer, kanske kan be Erika skicka bilder från konserten sen, hon fotade en del.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0