Helgen har varit för fin för att bli spenderad framför datorn.

Lite kort om min helg.

Lördag:
Vaknade typ ganska tidigt. Var tvungen att damsuga, så då gjorde jag det. Sen gick jag ut på altanen och solade lite.
Sen drog jag till Alex där Andrija, Sebbe och Robin också var. Vi satt där och chillade lite, dom typ rökte vattenpipa och vi bara pratade. Sen kom Mickis efter typ ååår, hahaha. Så då gick vi ner till en skolgård och skulle spela basket men vi typ gjorde massa annat bara, haha.
Sen typ drog vi in till Alex och kollade på nån jävligt äcklig zoobiefilm, USCH!
Sen åkte jag hem och typ klädde på mig lite mer kläder (de va ju varmt på dagen men sen på kvällen blev de typ iiinte varmt).
Andrija kom och hämtade mig på hans moppe och vi typ åkte till filmkedjan för att Robin, Alex och Sebbe skulle handla shit. Så kom Mickis och Issa dit också.
Sen drog vi hem till Alex igen och kollade på en till skräckis, hahaha, alla satt upptryckta i Alex säng typ, mysigt, men varmt.
Sen hände massor och sen så skjutsade Andro mig hem igen.

Söndag:
Vaknade typ tidigt idag igen för vi skulle åka till min faster och sen till Taxinge slott där vi skulle typ fika och grejjer, fett mys var det.
Sen kom jag hem vid 4 och då gick jag och Emelie och badade!!!
Första gången för mig!
Men haha, jag badade iaf innan det blev Juni (Y)!
Kallt var det.
Sen så kom jag hem och käkade och sen drog ut med grabbarna igen (Andro, Alex, Robin, Sebbe och Ersson, eller va han nu heter).
Trevligt trevligt var det.
Lyckades inte få med mig Mickis den här gången, men men.
Nu ska jag nog ladda in alla bilder från helgen till datan, så kommer dom typ upp imorn eller något.

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0