BILDER PÅ MINA TÄNDER!

Johanna is hemma!
Jag köpte bara en väska till balen, hittad einget annat. Eller jo, ballerina, men dom fanns inte i rätt storlek, SUG!
Jag va ju hos tandläkaren och så fick jag en nattskena som jag ska ha nu i en vecka hela dagarna sen bara på nätterna i typ ett år för att tänderna inte ska flytta tillbaka sig.
Men jag vill inte ha den på, de gör ont, den spänner!
Och så fick jag en jävla tråd på baksidan av tänderna där nere som ska hålla dom kvar på plats, den e obehaglig på tungan!
Hoppas jag får ta bort den snart, haha.
Blä.
Jag vill spela alfapet med marcus, han är inte inne.
Men nu ska jag lösa j´korsord och kanske laga mat om jag orkar.
PUSS<3




JAG VET, JAG HAR SNYGGASTE TÄNDERNA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad fint det blev :D

2009-05-31 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0