Betygshöjjning!

DET ÄR BARA 24 SKOLDAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET!
Bara så att ni vet.
Idag va de en ganska skön dag.
Skulle göra ett självporträtt på bilden med lera, fast sen sa min lärare att man bara kunde göra en person, asså aa. Ni fattar.
Sen skulle jag göra en haka och liksom käkar. Annika ba: Det ser ut som att den har anknäbb!
=(
Det gjorde det inte alls, för min haka blev så mkt finare än hennes!
Sen på lunchen åt jag med Mickis, trevligt trevligt, vi pratade om allt mellan himmel och jord! Hih. Och det blev pannkakor! MUMS!
Sen så hände typ inget speciellt, jag gick hem direkt efter skolan, jag va sjukt trött
Förresten! Vetni va jag fick reda på igår?!
Jag har höjt mitt betyg i typ samhälle från G till VG, applåder till mig.
Sen så kommer jag kunna höjja mitt betyg i religion till VG också typ, och historia också kaaanske om jag gör den där fördjupningen vilket jag ska!
Så hihi, jag kan ju nästan räkna med typ minst 15 poäng mer i betyg!
Nu ska jag rita klart en sak som skulle vart inne idag till bilden, hoppsan, men man kan ju inte vara bra på allt. Haha. Bra bortförklaring.
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0