Balklänningen har kommit!

Skolan idag var som vanlig.
Kaos på sista lektionen asså. Hahaha jag typ dog lite av garv.
Jeanette va i ett annat rum och hade nationella med några och vi andra, ja du. Haha.
Micke sprang runt och sa att han hade panik för han hittade tydligen inte ut ur klassrummet (sa han senare) och välte bord och stolar som kom ivägen där han sprang och skrek.
Alla typ försökte överrösta varandra.
Jonta och Filip tog Carros penna och bröt av den, när hon hämtade en ny penna gjorde dom samma sak igen så hon hämtade ännu en ny penna som dom sen bröt av osv.osv.osv!
Sen hade Jonte tagit Carros nycklar, så dom jagade varandra (eller Carro jagade Jonte) och skrek lite granna, haha.
Jag satt och försökte jobba, duktig som jag är.
Sen till slut gav jag upp och vände mig om jag pratade med Micke och Marcus som skrev packlista till utflyckten vi kanske ska ha till djurgårn, hahahaha.
Carro och jag skrev in oss själva på deras listor, hihi.
Sen så gick jag hem och gjorde om min biologi inlämning eftersom min lärare har damp.
Sen så kom mamma och sa att snart kommer mina pysselkompisar och då ska vi ha pyssel här.
Jaha liksom. Då va jag tvungen att plocka ur diskmaskinen, bädda sängen och massor.
Sen kom pappa hem och räddade mig. Han tog med mig till donken för att lämna dom pyssliga tanterna ifred lite i köket. Haha.
Så hämtade vi min balklänning också som äntligen har kommit.
Den är så himla fin tycker jag!
Den är champangefärgad men den ser vit ut på bilderna!
Så ska jag typ handla skor och nån söt liten väska till, helst i guld, så om nån vet nått kan ni ju tipsa mig!
Slänger nog in nån bild på den.
För nu så ska jag nog gå och duscha och raka beneeeeen. Hihi. Onödig info liksom.

 Framifrån (klicka för större bild)

 Bakifrån (klicka för större bild)

pussisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0