7maj2009

Godmorgon!
Hade lite tid över nu på morgonen så det fick bli att uppdatera bloggen lite.
Sitter just nu och äter frukost, marmeladmacka, mums!
Inte världens nyttigaste, men who cares?!
Carro och jag ska bli tjocka och feta, väga minst 200 kg, right? ;)
Idag skulle en typ teckning till bilden bara klar, hehehe, jag är inte klar. Förvånad?
Nej, inte speciellt.
Asså de e typ..man ska rita ett mönster på ett papper sen ska man kopiera det och tejpa ihop alla så det blir ett jättestort mönster, sen ska jag hålla på att färglägga och grejjer, och jag har precis valt ut vilka färger jag ska använda, rosa och brun. Haha.
Lyssnar på låten jag laddade upp igår (Erik Hassle - Hurtful), så sjukt bra!
Ska gå till skolan om typ 25 min.
Och hallå, det är fett kallt! Typ 4 grader bara! Vad är det här?! Vart är det varma vädret?
Det får bli jeans idag, egentligen skulle jag bara vilja lägga mig i sängen igen menmen.
Nu ska jag gå och välja kläder!
Ha en bra dag!
tjoflöjt<3

Kommentarer
Postat av: BÄSTIS!

SVAR: tihi gulleunge, de är ju du som är! :D<3

2009-05-07 @ 18:25:55
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0