29maj2009

Shulululu!
Drömde läskigaste drömmen inatt!
Herregud! Det var typ ett monster som kom, ett jättestort (om nån har sett filmen Cloverfield så är det ungefär ett sånt monster jag menar) och den skulle döda hela staden, Och jag ba sprang runt där med min familj, sen ba fösvann min brorsa och jag fick värsta paniken, jag typ sprang runt och letade överallt, sen hittade jag han iaf som tur var. Monstret sa typ att ingen skulle överleva och alla försökte gömma sig i affärer och grejjer (precis som i Cloverfield).
Sen blev de där monstret kär i mig! Asså de va skumt. Och han sa att om inte jag typ va me honom i en vecka skulle han döda hela staden. Så då liksom va jag ju me han! Och efter några dagar blev han typ människa. Fast som en tjock jätte liksom. Men ändå människa, skitskumt. Sen blev jag typ ledsen när han skulle hem för då va han snäll och shit. Asså de va helt sjukt skumt.
Iaf.
Idag åkte jag ner till centrum en snabbis och lämnade tillbaka böcker till bibblan och så handlade jag ny mascara och ballerina skor, välbehövt!
Så kom jag hem och blev lite depp för att jag inte hade någon blommig sommarklänning, så vet ni vad?!
JAG SYDDE EN!
Och den blev fin, otroligt!
Ni ska få se bild.
Hihi, mamma sa nu till mig att jag skulle kolla på typ några hemsidor efter kläder, för det är rea! Och då kommer jag säkert få lite massa sommarkläder och då blir jag happyhappy!
Det va nått jag tänkte berätta men nu glömde jag va de va.
Skit också.
Jag får tänka lite.
NEJ JAG VET VA DE VA!
Jag måste skicka efter den där skitsöta jeansjackan jag såg nånstans, får leta efter den. Haha.
hugsandkisses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0