26maj2009

Tjolahej.
Skolan idag var...VARM!
Haha.
Hade en massa lektioner, byggde bil på tekniken, och äntligen åker den framåt! Innan åkte den inte alls, hihi.
Till lunch blev de nån fisksås eller nått, man ba "ursäkta, går den här maten att äta eller kvävs man av sin egen spya då?"
Nejmen, jag år spagetti, nyttigt, tjoho.
Sista lektionen var det musik. Ibland hatar jag att kunna sjunga.
Vi skulle sjunga sommarlåtar, det är ju kul liksom.
Så fick min musiklärare för sig att det skulle stå några där uppe och leda sången liksom.
Anna och Annika gick upp, tur tänkte jag, jag ville inte stå där och sjunga, jag var verkligen inte på humör.
Så ba börjar alla tjabbla om att jag också ska sjunga i mick och jag ba "men nej jag vill inte" liksom.
Men min musiklärare som är totalt dum i huvudet sa att jag MÅSTEDE stå där och sjunga i mick. Jag ba "men jag brukar ju de, kan inte dom som aldrig sjunger i mick stå här och sjunga"
Han ba "nej vi måste ha nån här som kan sjunga bra, du går ju på sång och allt, sjung nu!"
fett synd för annika och anna.
Haha.
Men aa. Och då tänkte jag liksom, ofta musiklärarna får tvinga en elev att stå där och sjunga bara för att den kan sjunga, är inte det lite orättvist?
Men aja. Gnällgnäll liksom.
Egentligen borde jag skriva rent mitt svenska arbete nu, men det ORKAR jag inte! :D så jag går och fotar lite ego med pappas kamera.
bajs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0