25maj2009

Hello folket.
Var i skolan idag, hände typ nada, skitkul.
Haha, usch va tråkigt det måste vara att läsa när jag är så negativ, jag bara skrämmer bort dom få läsare jag har, fy på mig.
Nej men jag hade faktiskt kul i skolan idag, på rasterna. Hihi. Fast det hände ändå inget speciellt.
Vi fick sluta en lektion tidigare så jag var väll hemma vid 14:00!
Härligt när det är så fint väder.
Jag satte mig på altanen i solen och klädde av mig lite, hehe, PORR!
Nej gud förlåt, hahah, jag tror jag måste flumma av mig lite till Carro nu på msn asså.
Men iaf, jag måste skriva rent en sak till SO:n och sen skicka iväg ett mejl till min musiklärare Roffe, uhlala!
SKOJA!
Usch likosm, gubben är minst 50 år.
En låt jag lyssnar sönder just nuu är Chariot med Gavin DeGraw! Älska!
Oh chariot, your golden waves are walking down upon this face... (8) *sjunger*

Men puss på er people för nu ska jag faktiskt skriva rent.
HUGSANDKISSES<3

ps. filmen spelas upp i mitt huvud over and over 24/7 (vad filmen visar får inte ni veta för det är hemligt! :D)

ps2. OM TYP TRE DAGAR SLUTAR TÅGEN GÅ! (ja den kan ni ju klura på lite, CARRO DU SÄGER INGET FÖR DU VEET!)

Kommentarer
Postat av: CARRO

haha, sno agnes citat där vahvahvah? SKÄMS JOHANNA SKÄMS! nej jag skooooooooooja, lyllo dig din lilla valp -.- JAG VILL OCKSÅ!

puuuuuuuuuuss på dig, vi ses snartelisnart :D<3

2009-05-25 @ 19:43:25
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0