18maj2009-19maj2009

Helloj. Blev inte att jag skrev igår, jag va ju först i skolan sen så drog jag hem en snabbis innan jag åkte till Carro och vi åkte sen till Alby för att bli upplockade av Carros mamma som vi sen åkte till stälje (Södertälje) med, hahaha. Sen så skjutsade hon oss till Tumba där vi tog tåget till stan. Kollade runt lite och så innan vi gick och käkade på kungshallen. Totalt onödigt egentligen eftersom varken Carro eller jag knappt åt nånting för att vi typ inte va hungriga. Sen åkte vi till medborgarplatsen för att möta några i klassen och några till. Men när vi kom dit var ingen där så vi fick ringa Micke och be honom om vägbeskrivning till Teatern där vi skulle kolla på Stand-Up. Haha, vi kom iaf fram till slut. Riktigt roligt var det, och när en kille skulle visa hur svenska tjejer går så gick han PRECIS som Sara! Carro och jag började asgarva, hahahaha, så himla likt! (om ni undrar hur det ser ut när hon går så kan ni ju likosm tänka att när man går normalt men så typ studsar man lite, haha, asså typ går från hälen ändå upp på tårna, dom att man hoppar fast med fötterna i marken, så himla kul! Haha. Men iaf. Idag är jag på superdåligt humör, jag känner mig verkligen typ deprimerad! Asså usch. Imorse kändes det inte som att det spelade någon roll typ vad jag hade på mig eller hur jag såg ut och sen ba märkte jag att det var tio min kvar tills vi skulle börja men jag orkade inte ens skynda mig till skolan för det kändes inte som att det ändå spelade någon roll. Så jag gick där och lyssnade på musik i lugn och ro. Och när jag lyssnar på musik har jag liksom högt på så jag hör ingenting annat runt omkring så jag hörde inte att det kom en bil bakom mig när jag skulle gå över vägen, den fick bromsa in värsta och blev fett sur. Men inte ens det kändes som att det spelade nogon roll :( Men nu ska jag iaf försöka jobba lite SO kankse. Fryser ihjäl här i skolan, dom verkar ju inte ens ha råd att ha på elementen, eller så funkar dom bara inte, det är liksom typ Antarktis överallt i den här skolan, usch, jag hatar min skola. hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0