17maj2009

Gokväll folket.
SItter här med nymålade naglar, både på tårna och fingrarna!
Hihi, rosa.
Det blev en solar-dag idag med.
Börja läsa en ny bok, eller ny och ny, har lädt den minst tre ggr redan, hihi.
Men den är så himla bra.
Washington D.C. av Meg Cabot.
En av mina favoritförfattare!
Alla ni tjejer borde läsa den tkr jag! Ni killar med om ni vill, haha. Men den passar nog tjejer mer.
Men iaf.
Imorn blire skola igen då.
Sen på kvällen ska några i klassen + några i paralellklassen + min svenska/engelska lärare in till stan och gå på nån Stand-Up. Hihi, ser fram emot det!
Btw, Carrbarro, kan vi åka in lite tidigare eller direkt efter skolan eller nått för jag vill handla den där kjolen från JC you know :D
Men aa.
Ha en bra kväll för nu ska jag gå och hitta något jag kan ha på mig imorn.
ciaoo<3


ps. endast 10 dagar kvar tills jag får ta ut min tandställning! wiihuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0