Pengarna tar över mina drömmar

Nu sitter jag här mysigt nyduschad!
Hih.
Drömde hemskaste/bästaste/jobbigaste/underbaraste drömmen inatt btw!
Asså jag var så jävla lycklig, helt totalt mega skit lycklig.
Jag drömde att jag, Sara och Carro var i ett köpcentrum så var det en tjej som sålde lotter så då köpte jag och Sara en varsin.
Så stod det typ 65.000 på min lott och jag ba: "OMG JAG HAR VUNNIT 65000:-!!!!! Jag ska handla vita tygskor och hårspray och så ska jag spara några tusen på mitt sparkonto!"
Sen skulle man gå till ICA som låg där och lösa ut lotten i kassan.
Så jag gick fram dit självsäker och superlycklig och ba: Jag vann 65000:-! *stolt*
Hon i kassan ba: Ehm...nej du har vunnit 65:-
Jag blev skiiiiiiitledsen opch värsta depp och ba verkligen äkta Björn Gustavsson uttrycket i fejjset när jag förstod att jag bara skulle ha råd med hårspray.
På Saras lott stod det typ 050505, så hon hade typ vunnit 50 öre den stackarn! Haha.
Men nej, asså det var hemskt.
Och det var skumt för det där e liksom saker som jag ska köpa på riktigt!
Och då kom jag på att det är så mkt jag vill/måste köpa så nu ska jag skriva ner det i mitt block som jag skriver ner allting i, haha.
Sen ska jag sova.
Ni får ha det bäst!
Hoppas jag drömmer om typ kärlek inatt, fast ändå inte för då blir jag fett depp när jag vaknar.
Nej hoppas jag drömmer om typ...äh jag vet inte.
Men gonatt och puss på er<3

Kommentarer
Postat av: CARRO

hahahha asså värsta synd :o

liksom fett najs om de hade varit 65000 :D

<33333

2009-03-18 @ 23:08:08
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0