Musikcafé?

Okej..ehm nu e de såhär att jag typ liksom sa ja till min sånglärare när hon undrade om jag ville vara med och sjunga på ett musikcafé i skolan.
Och sen kom jag på att jag vet inte ett skit om den här saken.
Asså...de kommer typ bara vara en massa MM-elever som sjunger där så jag blir typ hej mobbad.
Men det är ju bra att  folket får lite nytt att lyssna/titta på, eheh.
Hjälp.
Men om nån MM-elev eller nån annan som bara liksom råkar veta grejjer om den här saken kan den ju gärna informera mig lite.
Fast annars ska jag iof träffa min sånglärare imorn och öva i aulan, blä.
Asså...jag hatar att få all uppmärksamhet, jag hatar att stå i rampljuset själv, jag hatar att ha allas blickar på mig.
Men det går nog bra, hoppas jag.
Övning ger färdighet.
Skit i om jag skulle skämma ut mig för hela skolan eller vilka som nu kommer vara där, det gör ju inget, hahaha.
Nej men vafan okej.
Skit i va alla tkr.
Jag är bäst, right?


Kommentarer
Postat av: Anonym

va rolit att du kommer sjunga på musicafet!!

2009-03-17 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0