Marcus<3

Nu har jag duschat! För er som vill veta alltså.
Hihi.
Ska gå å smörja in mig i nån lotion som luktar päron som jag fick av Maria Maräng nån gång för länge sen, hihi, så då luktar jag gott.
Vem vill lukta på mig?
Jag vet att alla vill, Hihi jag vill flumma.
Nej jag är puss-sugen, ge mig pussar.
Och kramar, och mys.
Jag vill mysa.
Usch vad jag vill mysa nu.
På tal om mysa så har jag mysigaste killen som bakgrundsbild på min mobil, just det! Marcus!
Riktigt gullig, hihi.
Blir glad varje gång jag öppnar mobilen (för er som inte vet är den hoppfällbar eller vad det heter).
Nu ska jag måla naglarna röda och sen dricka lite vatten och sen borsta tänderna och sen gosa ner mig i sängen och läsa lite innan jag släcker lampan och tittar upp på stjärnorna ett tag (självlysande stjärnor i taket är super<3) tankestjärnor liksom.
Men ja.
Imorn blir det stan, med Carro eller själv om ingen annan offrar sin eftermiddag till mig. Hihi.
Jag är lite fnissig just nu också, jag vet inte varför.
gonatt på er alla söta gullungar<3

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅÅÅH jag har ju också massa såna stjärnor kom jag på, ska sätta upp dom! TACK FÖR IDÉN!

2009-03-19 @ 15:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0