Johanna är hemma!

Jag är hemma nu.
Helgen har varit ganska bra.
I fredags efter skolan åkte jag till farmor och farfar så typ hann vi inte göra så mkt, vi typ käkade och kollade på film sen.
Sen i lördags åkte jag iväg med Sara till Huddinge.
Blev lite snabbt sådär, tågen ut till Järna går typ bara varannan timme eller nått på helgen, hahaha fett mobbade.
Sen så på kvällen gick jag ut lite me mig själv, gick till parken som jag brukade leka i när jag va liten.
Haha, så många minnen jag får av att gå där asså.
Både bra och dåliga.
Sen gick jag förbi kyrkogården (läskigt) och sen hem (till farmor och farfar) och kollade melodifestivalen.
UUUUUUUUUUUUUSCH på att Malena vann, Sverige kommer skämma ut sig och vi kommer garanterat inte vinna. Fyfan asså! Riktigt besviken blev jag.
Sen idag så kom mamma och pappa och hämtade mig och Leo (som också varit hos farmor och farfar eftersom jag vägrar lämna honom hemma med Sebbe som bara glömmer bort honom!).
Roligaste i fredags asså.
Jag satt i tv-rummet och läste (Fjärde Twilight boken såklart) så kommer farfar och sätter på tv:n och börjar blippa runt lite.
Efter ett tag fastnar han på nån finsk kanal som visar nyheter. Sen när han har kollat ett tag säger han: Men det här var ju på finska!
AHAHAHAAHAH som om han inte märkte det innan! Man fattade ingenting av vad dom sa, hahaha.
Sen ba satte han på en annan finsk kanal som visade vädret typ, men bara i norrland och finland.
Jag ba: Men...dom visar ju inte va det blir för väder här.
Farfar: Nej det är bara Norrland. *fortsätta titta på det*
HAHAHAHA Min farfar är lite knäpp ibland asså!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0