Alfapet

Nu spelar jag lite alfapet med Marcus, kulkul.
Jag förlorar alltid, jag är så dålig förlorare.
Ni skulle sett på idrotten idag, eller nej.
Men jag fick typ damp för vi bara förlorade hela tiden.
Hihi.
Fast nej!
Sen så la jag och Carro oss på en tjockmadrass, så ba kom killarna och lindade in oss i nå jävla nät. Vi kom inte loss! Då var det lite roligt men ändå läskigt för sen bestämde dom sig för att lägga en annan tjockmadrass över oss! Fatta vilken panik jag fick, allt blev svart och dom la sig PÅ madrassen ÖVER oss, asså jag fick ingen luft och började skrika som fan typ!  Sen kom jag iaf loss och då typ hoppade Fille bomben på Carro, då blev jag sur för jag fattade ju hur det var att ligga där under så jag försökte lyfta madrassen så hon skulle komma ut, asså shit, det var helt kaos. Jag hatar killarna i min klass asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0