8mars2009

Hej sötaste!
Nu har jag tagit bort gavlarna på sängen och de blev så mkt finare!
Ser inte så töntigt ut längre, haha.
Jag är lite happy nu, för det känns så bra att göra om i rummet.
Som att jag gör om mig själv också.
Får bort allt från förut och in med massa nytt.
Har legat och läst nu hela dagen typ.
Måste hitta nån ny bok nu, som jag kan fastna i.
Hihi.
Nån som har några tips?
Jag vill ha nån som typ handlar om kärlek tror jag, få drömma lite.
Haha.
Men aa.
(har ni tänkt på en sak? jag skriver typ alltid "men aa" när jag inte har något mer att skriva och typ ska försöka avsluta på ett bra sätt, hahaha)
Nu ska jag titta på film!
puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0