7mars2009

Idag har jag varit duktig och städat.
Så har jag lekt lite me kameran också! Hih, kul.
Och så har jag tagit bort nästan allt rött i mitt rum!
Lagt på bruna kuddar och beiget överkast och grejjer på sängen!
Det blev precis så fint som jag tänkt mig!
Tapeten är beställd också.
Imorn tror jag vi ska ta bort gavlarna på min säng och möblera om lite, åh det kommer bli så fint!
Ikväll kommer Sara och hennes familj hit och käkar middag och sådär, mys.
Så är det ju Melodifestivalen också, den vill vi inte missa!
Ut med Caroline Af Ugglas säger jag bara!
Nya mascaran jag köpte igår är faktiskt riktigt bra!
Mina fransar blev typ lite längre, känns det som.
Det var den där röd/vita lilla saken, man tar typ först vit shit på sen det svarta, den heter typ Double Extension blablabla, L'oréal eller hur de nu ska skrivas med alla pluppar där över.
Hoppas ni fattar, haha. Förklarar lite wierd, men nån måste ju vara lika weird som jag och fatta. Carro? Haha.
Nu ska jag byta om och fixa till mig lite!

Skriver senare.

pussen<3


Kommentarer
Postat av: CARRO

SVAR: haha att jag skulle tänka på henne när jag typ tog ut nåt ur den och så, så att de inte blev så stökigt, för de va liksom hon som städade den åt mig sist (a)

2009-03-07 @ 23:04:11
URL: http://kusinvitamin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0