6mars2009

Hej hopp gummisnopp!
Nu har jag nästan precis kommit hem typ.
Varit i skolan, slapp sista lektionen, skyndade mig hem, skynde mig tillbaka till skolan, hade min efterlängtade sång, skyndade mig hem, bytte lite kläder, skyndade mig till bussen, åkte till tumba centrum, träffade Carro, åkte till stan med Carro, handlade mascara, gick runt, åt lite middag, gick lite till, åkte till tumba centrum igen, satt där en timme och pratade med en skum kille lite, tog bussen hem, satte mig framför datan.
Japp, så har min dag sett ut!
Carro och jag hoppas på att jag ska få följa med henne och hennes familj till Grekland i sommar, vi har redan planerat massor! Kommer bli så kul, det måste funka!
Imorn lovade jag Carro att följa med henne till stan igen för hon hann aldrig köpa en sjal hon ville ha, hon blev lite ledsen och gnällde som en 5åring, men sen kom hon på att hon skulle köpa godis så då blev hon glad. Hon är så gullig. Haha. Puss på dig.
JAG VET!
Varje dag ska jag ge en puss till dagens person, alltså den som mest förtjänar en puss den dagen. Tihi så smart! Så ja, som ni alla förstår så går första dagens puss till Caroline Bästevän<3
Nu ska jag nog glo runt lite och vara onyttig.

Tack&hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: CARRO

aaw, jag tackar och bockar så mkt :D

älskar dig!<3333

2009-03-06 @ 22:30:58
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0