5mars2009

Tjolahopp!
Mihi jag är lite happy nu.
Jag hade beställt en brun skinnjacka och en svart sjal med röda och rosa blommor på och nu har det kommit!
Tihi!
Mamma säger att jag inte får använda jackan än, för de e för kallt men jag ska nog ta den imorn iaf, så kallt e de ju inte. Och jag får ju skylla mig själv om jag fryser, eller hur?
Haha.
Idag hare bara varit en vanlig dag (igen ja).
När jag kom hem kollade jag på Twilight, åh kärlek<3
Sen så tog jag ett varmt och skönt bad, mys!
Sen så nu har jag laddat på lite ny musik på min nya mp3-spelare (nja, ny är den inte, men det är pappas "gamla", den e liksom typ ny men han hade köpt en ny och ville inte ha den här och den duger alldeles utmärkt åt mig!) Min pappa är galen i prylar och maniker och sånt där. Haha, han är gullig min pappa.
Idag ska jag försöka gå och lägga mig tidigt (det tänkte jag igår me, men så blev det såklart inte).
Ska nog gå och duscha nu snart och gå och lägga mig sen.
Nu tänker ni väll att ojojoj vad hon duschar hela tiden, men hahah, jag älskar att duscha! Och jag vill ju inte gå runt som värsta äckel päcklet som Albin i min klass som duschar endast på lördagar. Eller det verkar som det iaf. Haha, nej jag är inte elak, det är bara fakta.
Menmen.
Nu går jag.
Eller aa, jo men nej nu går jag.
Fast ja kan inte somna förens Carro slutar sin dans och svarar på mitt sms, hon kanske bara svarar på rimsms nu för tiden, kanske ska testa med det! Haha. Nej palla.
Nu går jag! På riktigt.
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0