4februari2009

Typ hej liksom!
Idag var en vanlig onsdag, men vanliga lektioner och allting var bara vanligt och tråkigt!
Hade iofs slöjd! För er som inte vet så har jag syslöjd, det är så kul! Asså jag älskar att sy och hålla på, det är jag liksom. Hihi.
Jag skulle gjort en klänning men så ångrade jag mig för vi har bara en massa fula tyger där på slöjden, inga man vill använda! Så jag ska handla eget tyg och ta med mig och sy en klänning av det istället, så jag liksom kan bli nöjd med det jag gör nån gång liksom. Hahaha.
Jag började göra en väska istället! Precis vad jag behöver ju!
Den kommer bli så fin och jag har redan kommit ganska långt! Roligt värre!
Har rimmat väldigt mycket på förmiddagen för att "vinna" över Carros ragg på rimsms (rimsms=vanliga sms bara att dom ska rimma mkt och bra) det var skojjigt.
Sen var det inget speciellt.
När jag kom hem bakade jag bullar åt mamma för det ville hon och jag kände för att baka. När jag väl höll på så slängde jag ihop något som till slut blev chokladrutor, smaskens!
Ja, jag är så duktig på att träna och vara nyttig. Usch jag blir nervös, jag kommer nog vara smällfet i sommar istället för smal. Mysigt. Nej men.
Det löser sig ska ni se!
Nu ska jag lyssna på lite bra musik och chatta med bästevän<3
tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0