3mars2009

Intervju med Johanna Franzén:

Jaa du Johanna, hur tycker du att det går med din blogg egentligen?
- Nja Kanske inte nå vidare, glömmer bort den imellanåt och sådär. Blir inte så många inlägg som mina läsare hoppas på.
Jaha, skäms du nu när du inte skrivit på nån vecka eller så?
- Ohja, klart man skäms, det är ju skandal! Jag ska genast bättre mig!
Så du tror att du kommer kunna bättra dig?
- Ja, man måste ju tro på sig själv, jag ska göra mitt bästa!
Vad ska du göra för att skriva mer oftare och så då?
- Jag ska...jag ska...jag ska bara skriva mer och oftare helt enkelt.

Så lät det när jag intervjuade mig själv.
Jag är störd jag vet.
Förlåtförlåtförlåt trogna läsare (trots att ni bara är runt 5 st, jag uppskattar erat stöd!)
Hihi jag är ganska hyper och flumm!
Mitt liv är tomt på roliga händelser så nån som har nå tips på hur man kan hotta upp sin livsstil något? :D
Jag har varit sjuk och är fortförande lite sjuk, också därför jag inte skrivit på länge.
Men nu ska jag dricka upp min mjölk och sen gå och duscha!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0