31mars2009

Tjuu
Idag var en jobbig dag.
När jag hade min andra lektion kom Anna och frågade mig och Carro om Nattis hade epelepsi, vilket hon inte har, eller har aldrig haft iaf.
Men så säger hon att hon typ ramlat ihop på golvet i korrodoren och fått värsta krampattack eller nått.
Carro och jag fick panik och sprang ut till ambulansen som var fittiga och vägrade säga nått.
Vi blev oroliga och ledsna och började gråta för de e så hemskt att allt ska hända sötaste bästaste snällaste Nathalie, hon förtjänar det inte. Kan det inte hända typ cp-cissi istället, som är fittig mot min bästis, jag ska slå henne. Ingen gör så mot Carro. Fuck you. Fan va sur jag blir.
Carro och jag åkte från skolan då, vi ville inte gå runt där och oroa oss och gråta.
Sen kom jag hem efter ett tag och då hade jag glömt mina hemmanycklar men Sebbe skulle gömma dom utanför sa han men såklart glömde han det den bögen.
Så jag fick gå till Christofer och hämta våran extranyckel och sen så kom jag in.
Förlåt för alla fula och otrevliga ord jag skrivit i det här inlägget men jag är verkligen inte på bra humör!
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0