30mars2009

Hejhej!
Jag vet att ni har saknat mig!
Förlåtförlåtförlåt.
Det händer liksom inget värt att berätta!
Eller jag har skrivit på min bdb, så då får ni glo där om ni vill veta.
För jag pallar inte skriva.
Jag har infektion i mitt nagelband.
Det gör jätteont.
Och det är värsta äckliga bölden typ, jag känner mig fett äcklig.
Fast jag har plåster på såklart.
Och äckelförkylningen vill inte försvinna! Jag dampar!
Idag tänkte jag såhär "Nu ska jag börja banta"
Sen så ba går jag och handlar choklad (men en liten faktiskt)
Jävla pms liksom.
Men imorn, då jävlar.
Gick hem tidigare från skolan idag, ont i ryggen, magen och huvudet.
Jävla mensvärk liksom.
Just nu vill jag inte vara tjej.
Jag provade en leopardmönstrad bikini i tumba idag som är så sjukt fin.
Men typ hej jag vill ha större bröst.
Men aa.
Nu ska jag gå å duscha.
pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0