25mars2009

Idag i skolan var det först nationella prov, det gick ganska bra tror jag, man är ju duktig!
Sen drog Carro iväg för hon skulle ha konståkningsshow, ba lämnar mig, vad tkr vi om det? Det gillar vi inte! Fis i skolan utan henne.
Men sista lektionen hade jag, Sara, Mickis, Becka, Annika och matilda ganska kuligt på so:n, det gillade inte Peter, men det gillade vi! Hihi.
Efter skolan åkte jag och CarroBarro till stan.
Kollade runt lite och såå.
Och nu vet jag vad jag ska ha på den dära tjohoosaken som e nästa vecka! Kommer bli så kul och så fint och så bäst!
Tihi.
Glad är jag.
Fast ochså sur, jag blir irriterad på allt och alla.
Förlåt i förväg.
Om jag typ blir lite sur på dig och så, det är inte meningen.
Det är bara min tur i månaden förstår ni.
Asså ååh.
Nu ska jag vara aktiv på facebook och ladda upp massa bilder.
Sen ska jag duscha, jag längtar, det är så skönt. Hahaha.
Jag är inte normal.
Jag är sjuk igen, massvis med förkyld, jag orkar inte, jag hinner fan knappt bli frisk innan jag blir sjuk igen.
Jag sa till mamma att jag ville gå och kolla mina värden och se om jag typ behöver käka nå piller, tillskott eller va fan de heter, vitaminer.
Mamma ba: det är bättre om du börjar äta ordentligt istället.
Jag ba: men jag äter ordentligt.
Mamma ba: nej du äter alldeles för lite.
Pfft. Jag kan ju inte proppa i mig mer mat än vad som får plats hallå?
Om hon inte tänker följa med får jag väll gå själv, eller börja äta alla möjliga vitaminer, det kan väll inte vara bättre?
Damp.
Jag äter ordentligt.
hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Rebecca (lipgloss, girls best friend)

Ha en trevlig kväll! =)

2009-03-25 @ 20:06:47
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0