20mars2009

Det gick bra idag!
Jag var inte lika nervös!
Tihi, det var så roligt.
Jag vill bara upp och sjunga igen och igen och igen!
Hahaha.
På kvällen drog jag och Carro till stan och på vägen skulle jag handla en dricka, saknade en krona så frågade några killar som skänkte mig en krona :D
Sen trodde dom att vi va värsta polare och va allmänt störda för dom följde efter oss å ba: kyss på rumpan.
Man ba: euw nej hej då.
Sen väl i stan letade vi oss till nån kille som vi köpte biljetter av, sen skulle vi dra på en fest men så förstörde en jävla mongobrud allting så det blev inget.
Vi drog hem istället.
Min mobil är cp, jag behöver en ny.
Mamma och pappa tänker bara betala nån jättedålig som typ e sämre än den jag har nu (ja kan ni tänka er, ni som vet hur dålig min e liksom) och då kan det lika gärna va.
jag vill ha goodis, är enormt sugen på det asså!
men nu ska jag va social me people på msn.
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0