18mars2009

Hej pluttesnuttar!
Hah.
Idag vare vanlig dag, allting va som vanligt, ingenting hände. Blä typ.
Nästan klar me min väska nu, tjoho. Haha.
Nej men aa.
Hade nå tråkigt grupparbete sak på SO:n sista timmen blä, jag hatar SO.
Sen efter skolan gick jag hem med grabbsen.
Asså de e sjukt läskigt att gå till och hem från skolan nu!
Fullt med is i skogen, vi ba gick å halkade runt på vägen hem, haha.
Christofer va sjukt störande, Marcus typ sa att han skulle köpa sin kompis jeans för han hade typ inte använt dom blablabla. Å Christofer ba: men då e dom ju begangnade.
Jag ba: ah, fast eftersom dom bara blivit användna typ 2 ggr är ju 1700:- ganska bra istället för att köpa ett par nya för 2400:-
Christofer ba: men dom är ändå begangnade.
Jonte ba gjorde värsta minen bakom hans rygg jag ba: Aa, Jonte jag håller med dig!
Hahaha.
Asså palla.
Men aa, onödig information.
Nu ska jag snart ta och träna lite.
Sen imorn blire gymmet me mammsen.
Tihi, visst är jag duktig?
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0