12mars2009

Jag städar rummet, eller nja, jag sitter här, lyssnar på musik och chattar.
Ni vet hur det blir.
Hih.
Jag undrar hur många ggr jag säger att jag längtar till gymnasiet en vanlig skoldag. Jag orkar seriöst inte med min klass snart! Nu är det inte heller bara killarna jag stör mig på!
Jag blir så sur och irriterad.
Lärarna säger att dom vet så mkt och att dom förstår så mkt och att dom ser så mkt, men dom ser inte ett skit! Dom fattar ingenting heller.

Mamma säger: Men jag förstår ju, så gjorde ju jag med när jag var liten.

Nej mamma, du förstår inte ett skit, du vet inte nånting om hur det är, när du var liten är såå mkt annorlunda mot nu. Du förstår ingenting.


Igår morse fick jag damp på min lugg för jag tyckte den var för lång (det var den egentligen inte kom jag fram till sen, jag hade bara en dålig hårdag och var på otroligt dåligt morgonhumör) så jag tog fram en sax och klippte. Jag klippte massor. Den blev istället för kort, för ful, och helt totalt hemsk!

Mitt humör blev inte direkt bättre då!

Så nu måste jag gå runt med den uppsatt, jag hatar att ha den uppsatt, växbäxväxväxväxväx!

Jag måste nog till frissan och fixa till den, eller nej inte "nog" jag MÅSTE!
Nu ska jag faktiskt städa mitt rum.

Hejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0