3juni2009

Hann inte skriva igår.
Har inte så mkt att berätta ändå, haha, eller jo det har jag väll. Men det är inget jag vill skriva här på bloggen!
Men kortfattat så tittade jag och Andrija på en massa bra filmer och mös galet (även fast vi bara såg lite av filmerna, hihi).
Idag var jag och Carro i stan och jag handlade jeans, äntligen!
Hahaha, skitsnygga!
Kommer bild typ imorn tror jag.
Så handlade jag en ny bh, vit, behövande. Och en tubtop.
Men de kommer nog bild på allt imorn som saaagt.
Uhm.
Imorn blir det nog gymmet på kvällen. Och på fredag eller söndag också. Får ju inte sacka efter nu när jag är så duktig.
Men nu väntar duschen på mig!
Hihi.
pusspånäsan<3

ps. jag måste blir bättre på att uppdatera här, men det händer så mycket just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0