Slut på grundskolan, gymnasiet here I come!...efter sommarlovet!

THE SUN IS HERE PEOPLE!
Fatta najs!
SOMMARLOOOOOOV!
Fatta ännu najsigare!
Har badat idag!
Efter att ha gråtit lite i skolan så åkte jag, Carro, Mickis, Andrija och Fredde och badade, myys.
Sen kom Kajsa och hennes kille också, ännu mer myys!
Sen så skjutsade Andrija mig hem och nu försöker jag hitta nått fint att ta på mig för jag, Carro och Mickis ska ut och käka sen ska jag och Carro in till Grönan och möta Mickis Å och Sara för de e typ NRJ där ikväll!
Uhuhu, kuligt värre!
Inatt åker Mickis och Carro till Grekland dom töntarna!
Så jag och Nattis får klara oss själva i två veckor!
Men nu måste jag hitta nått att ta på mig!
pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0