nattinatt

gonatt gott folk.
nu går johanna snart och lägger sig
imorn blire till att träffa Nattis.
jag är fortförande ledsen.
jag vill ligga i sängen med någon jag tycker om som kan berätta för mig hur fin och söt och bra och bäst jag är utan att begära något tillbaka. Nån som verkligen menar det den säger om inte säger det bara för att jag sagt att jag vill höra det.
Jag vill bara ligga och höra fina gulliga ord viskas i mitt öra.
Varför kan inte jag få ha det så?
Känner mig riktigt emo.
Förlåt alla för dom här deppiga inläggen.
Usch, det är inte roligt att läsa.
Jag ska bättra mig tills imorn.
Annars om jag inte skriver imorn är det för att jag är depp fortförande. Jag vill inte pesta ner min blogg ännu mer.
men gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0