Midsommar with the Fredlunds

Det är midsommar idag!
Fast det vet ni kanske.
Jag vet inte riktigt vad man firar men jag och min familj ska iaf fira det med familjen Fredlund, som varje år.
Mys tkr jag!
Vi har varit på deras landställe idag mysigt, men regningt lite då och då. Haha.
Vi "barn" (man kan väll inte kalla oss barn längre (Marcus: snart 19. Sebbe: 18. Maria: Snart 17. och jag: snart 16) men vi har liksom gjort det i alla år, så det är svårt att säga nått annat, vi är ju trotts allt yngst) fiskade från deras brygga (yes, HAVSTOMT!) och tro det eller ej, men jag fick en liten firre på mitt metspö! En lite aborre. enligt Sebbe. Den fick simma runt lite i en hink tillsammans med en fisk som Sebbe fick upp, sen släppte vi ut dom för jag tyckte så synd om dom. Sebbe ville döda dom och ta hem dom, mördare!
Sen så tröttnade föräldrarna, vi barn ville nog egentligen fiska lite till, och vi åkte hem. Så nu har jag precis tagit en superlång supervarm superskön dusch och är i full gång med att sminka mig, välja kläder, ta fram saker till 5-kampen vi ska ha senare hemma hos familjen Fredlund OCH skriva blogg. Mycket på en gång!
Haha.
Men jag ska nog ängna mig åt det som är viktigast just nu, KLÄDER! Jag vill ju inte gå naken.
puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0