Lite short sådär

Kortkort inlägg, hinner inte med så mkt.
Idag var det riktigt bra väder!
Var i skolan till lunch sen drog jag och Carro till grönan och träffade hennes kusin Sofia och några till.
Jag va där ett tag, sen drog jag hem.
När jag kom hem höll jag på att somna på sängen, är sjuukt trött.
Ska nog sova tidigt idag.
Min kusin är här, och min moster och min morbror. Fikar lite. Jag satt där med dom förut, men tröttnade så jag gick hit igen, hihi.
Håller på att ladda upp bilder på bdb från i lördags, så ni kan ju kolla in dom sen snart om ni har lust liksom.
Imorn ska jag antagligen träffa Andrija, mys!
Sen på onsdag måste jag in till stan och handla jeans, och Marcus, om du läser det här kan du ju svara på mitt sms eller på msn, faktiskt. Jag blir besviken på dig, Cooling.
Skriver mer imorn nån gång om jag inte kommer hem för seent.
pussarochkramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0