@ Issas place

Ligger hemma hos Issa i hennes soffa.
Kom hit typ tiidigt med frukost till henne och grabbarna, dom sov typ när jag kom men ah haha.
Men nu har Alex och BP stuckit för ett tag sen, Issa går runt och plockar, Andro sitter och äter bullar och jag ligger här och skriver! Haha.
Har halvsovit lite med Andrija i Issas säng eftersom dom inte fått mkt sömn inatt, hihi.
Vet inte vad vi ska göra nu eller så men kul kommer vi nog ha af :P
MICKIS OCH CARROS PLAN LANDAR OM EN HALVTIMME!!!!!!!!!
Sen när dom kommer hem ska vi träffas, gud va jag längtar!
Fyfan, va skönt, jag kommer krama sönder dom, hahaha.
Igår btw, blev ganska sent, gick och la mig på en gång då.
Men nu ska jag gå och pussa lite på Andro, mihi!
ha en bra dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0