invfd

Godkväll alla sköningar!
Det blev middag på kinarestaurang med Mickis, Carro, Issa, Kajsa, Kajsas kille (ganska säker på att han heter Pontus) och Andrija. Myspys liksom.
Sen drog vi runt lite och grejjer.
Pallar inte berätta.
CARRO OCH MICKIS ÅKER TILL GREKLAND INATT!
Hur ska jag klara mig i två veckor?!
Det går inte. Jag kommer döö.
Jag...fan jag ser inte fram emot dom här två veckorna, jag driver inte!
Jag saknar dom redan nu. Det är hemskt.
Tur att Nattis finns. Hon kommer nog tröttna på mig efter några dagar men mahahaha jag ska tvinga henne att vara med mig! Hihihi! Maria Maräng har också lovat att träffa mig nu på lovet eftersom hon är så himlans upptagen alltid annars!
Sen blir det väll några dagar med sötnosen också :*<3
JAG ÄR SÖTSUGEN!
Åh!
hejdå, nu är jag ledsen.



Kommentarer
Postat av: CARRO

SVAR: haha men de är för att jag har massa mascara under ögonen :o xd

<33333333333333333333333333333333

2009-06-12 @ 00:31:28
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0