Ibland är mammor pain in the ass

Min mamma är världens jobbigaste ibland. Hon har gjort mig irriterad nu. Hon vet att jag har pms och blir sur lätt men ändå så liksom typ retas hon! Hon kom in i mitt rum och de lät typ såhär:


hon ba: va gjorde du och maria då?

jag ba: olika

hon ba: lagade ni mat och bakade (maria är en jävel på de)

jag ba: nej

hon ba: inte?

jag ba: nej

hon ba: nehe va de inte ni som laga mat?

jag ba: nej

hon ba: nehe, vem va de då?

jag ba: gubbarna på benevento

hon ba: va åt du då?

jag ba: pizza

hon ba: jaha va gott

jag ba: mm, hejdå

hon ba: vi åt kyckling och sallad

jag ba: kul,hejdå

hon ba: riktigt gott var det

jag ba: mh

hon ba: ska vi sova länge imorn?

jag ba: ja

hon ba: du måste dammsuga ditt rum

jag ba: MEN JA!

hon ba: aa, det är jättedammigt

jag ba: MEN UT UR MITT RUM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0