Dag med MariaMarräng

Nu är jag hemma igen.
Efter en trevlig dag hos MariaMarräng.
Vi tittade på en film först, I Hennes Skor, ganska bra, inte en tia men typ en sexa minst iaf.
Sen så duschade vi hennes hund Tjabo, hihihi, shit va han hårade! Hahaha.
Jag och maria stod där i små shorts och linnen och blötte ner oss med en hund liksom. Jag ba: "Värsta porr, two girls and one dog".
Dog lite åt mig själv och fortsatte gnugga in Tjabo med shampoo. Hahahaha.
Sen så beställde vi pizza till middag,Lena (hennes mamma) ba: Idag är det jag som lagar maten, vi ska köpa pizza.
Hihihi.
Mums.
sen tog vi hunden på en promenad och sen...eh..sen...JO! Sen så borstade vi honom lite granna sådär (hunden alltså, vi borstade hunden).
Sen tog jag bussen hem.
Blev en riktig "ta hand om hunden"-dag! Haha.
JUSTE!
Min bästevän Carro ska få en hund den första Juli! Fatta att jag och hon kommer leka med den 24/7! Tjoho!
Nu kom jag på att det började en film som jag ville se klockan 9. Men nu har jag liksom missat 30 min redan, no big deal too start look now liksom.
Det var någon som sa att Hannibal var ikväll, tror ni jag vågar se den eller? Hahaha, det tror inte jag. Jag vågade inte se på One Missed Call ensam på natten iaf.
Men vi får väll se.
Nu blev det riktigt mkt här asså.
Bilder från midsommar uppe på bdb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0