buuuuuuuuuuuusfrööö

Hihihi, vetni, hihihi, jag är vaken (A)!
Busigt!
Jag chattar med Andrija och lyssnar på musik.
Ska snart sova, börjar bli ljust ute nu.
Frågade nyss Andro om de började bli ljust igen eller om de aldrig blivit mörkt, haha. Det började bli ljust sa han.
Ni ba: och?
HAHAHAHAHA.
Jag är inte full.
Jag har inte knarkat heller.
Jag har bara överflöd på flum, eftersom mina flumkompisar är utomlands eller i Eskilstuna, vilket räknas som utomlands!
Jag va sjuk törstig nyss, gick och drack några glas vatten. Så nu är jag rejält kissnödig! Hihihi!
Men ja ska snart sova, då går ja på toa.
Jag har duntofflor på mig, och sovtröja, utan bh, de e värsta skönt. Brösten blir glada när man tar av bh:n på kvällarna.
HAHAHAHAHAH. Jag är knäpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0