26juni2009-27juni2009

Shulululu bananas in pyjamas liksom!
Hihi.
Jag sitter hemma, är sjukt lycklig för att allting är så perfekt att det är bara stört!
Efter mkt funderingar igår kom Issa fram till att hon var sugen på att äta hos greken, så vi gick dit och såg till så att Issa fick mat.
SEN KOM CARRO!
Shit va vi kramade sönder varandra!
Åh vad jag hade saknat henne, gud så skönt att hon är hemma!
Hon hade då massor att berätta, och hon var sjukt brun fast hon sa att hon inte var det, ni vet hur det är, haha.
SEN KOM MICKIS!
Åh hon fick också världens kram och hon va ännu mer neger än Carro, otroligt liksom! Haha.
Åh, så skön att dom är hemma nu igen.
Sen så gick vi till kinarestaurangen och jag och Carro käkade lite sådär. Sen kom Fredde också för Andro kanske fick lite tråkigt när det bara var vi tjejer, hahaha.
Vi gick sen upp till Razo och Matilda, men dom var tråkiga och stannade inne så vi gick till Björkhaga skolan och hade skoj.
Sen drog alla till ICA och sen drog Carro och jag hem till henne och hämtade kläder och sånt till henne för hon kulle slagga hos mig.
Dom andra gick hem till sig typ.
När Carro och jag kom hem till mig så tog vi mammas cykel och cyklade ner till filmkedjan för att handla godis och hyra film.
Haha, jag skjutsade Carro på pakethållaren, viglit var det men gud va vi skrattade!
Haha, sen när vi nästan va framme så jag ba: NU KOMMER EN KANT!
Och en kant var det, riktigt stor, haha, vi typ vinglade till som fan och jag höll på att köra ner i ett dike sen kom en kant till som vi åkte ner för sen kom en bil (för vi cyklade precis vid vägen), sen kom ÄNNU en kant och hahaha, jag trodde seriöst att nu så dör vi.
Det var så himla nära på att vi ramla ner för värsta dikeskanten men duktig som jag är så ramlade vi inte.
När jag stannade cykeln så typ asgarvade jag men jag hörde inte ett skit från Carro bakom mig, sen ba hör jag värsta pipet och kollar bak, och där sitter hon och garvar så mkt så hon inte får nån luft typ. Haha, jag höll på att kissa på mig för att jag garvade så jävla mkt.
Kul va de! Synd att vi inte filmade.
Vi hyrde "I take lyser sjärnorna" sen satt vi och grät som fan till den, haha.
Sen satte jag på en skräckis men Carro bara somnade hela tiden ch jag va liksom rädd. Så jag stängde av sen sov vi.
Marcus väkte mig vid halv 12 med massa sms, Carro sov fortförande.
Sen tröttnade jag och då väckte jag henne.
Vi skulle ha badat men det va så fullt så vi sket i det.
Nu ska vi snart till grönan så jag måste typ avsluta det här LÅÅÅÅNGA inlägget, haha förlåt.
ha så kul people<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0