24juni2009 - dag på stranden

Gokväll bloggen!
Idag har jag varit iväg på Mörkö och badat med päronen.
Riktigt mysigt! Vi hade lite fruktsallad med oss som vi åt och lite kakor, MUMS!
Sen när vi kom hem stannade vi i centrum för att handla lite mat och då gick jag in på H&M och införskaffade mig en ny bikini ;) finfint, bild kommer!
Har lite ont i huvudet nu känner jag, för mkt sol kanske.
Men jag badade iaf! Inte mamma och pappa, det va för kallt tyckte dom, haha.
Så nu har jag då badat i havet också, bra Johanna *klappa mig på axeln precis som Filippa Bark i videon som jag la upp typ igår*
Ska snart gå ut och hjälpa pappa att tvätta bilen men han behövde inte min hjälp riktigt än så jag tänkte lägga upp bilder på dom där nya kläderna jag hade skickat efter.
Ska bara ta bilder sen så kommer dom i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0