23juni2009

Shulululu sötnosar!
Sitter här och dör lite av värmen!
Har legat ute i solen nån timme nu, de blir riktigt varmt, jag får liksom gå in och svalka mig lite då och då, haha sjukt.
Allting annat än bikini är för varmt idag.
Har skickat efter kläder som kom idag, mihi.
Så fint!
Kommer nog bild senare ikväll eller så.
Funderar på om jag orkar cykla till ICA, men jag e så sjukt sugen på fruktsallad!
Vi har knappt nån frukt hemma!
Tänk er liksom en tallrik med körsbär, äpple, melon, aprikos, päron och massa mer!
Gud så gott.
Ska nog göra de iaf! Haha.
Skriver nog inget mer förens senare, för en dag som denna ska inte spenderas inne framför datan!
puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0