10juni2009

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
hej
Balen igår var <3
Mih va kul jag hade!
Asså seriöst!
Om ni vill se bilder så får ni spana in min bdb.
Idag var jag och mamma och pappa och fixade id-kort och pass till mig! Äntligen. Fotot blev inte helt katastrof, lucky me liksom.
IMORN ÄR DET SKOLAVSLUTNING, SOMMARLOV!
Fatta att det verkligen inte känns som det!
Blä.
Jag kommer gråta, liksom sluta nian, lämna alla kompisar och allt, fan va sorgligt!
Jag vill ha lösnaglar då, men limmet slickar!
Asså...jag funderar på att liksom ta typ superlim!
Men då kommer dom nog inte lossna sen.
Jag skulle handla nagellim idag. Men det fanns inget på H&M. Vart finns det då liksom?
Asså jag ska typ leta hemma efter nått lim som e starkt men inte föör starkt.
Synd att jag inte har mitt gamla nagellim kvar, fast det torkade iofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0