XP eller Vista?!

Blev inte till att titta på Poseidon iaf.
Jag såg Sweet Home Alabama (?) och Hitta Nemo.
Mys.
Jag orkar inte göra ett skit faktiskt.
Men pappa snackar om att han ska fixa min data så den inte e så seg, men då kommer han ta bort Vista och göra så jag har XP istället. Jag vill inte ha XP! Det är så fult och oskönt. Men om jag fixar det, så kommer han byta till ett bättre grafikkort och då kommer jag kunna föra filmer, och det vill jag ju kunna.
Så jag får nog ha XP iaf, för Sebbe sa att man kunde ladda ner nått så att det såg ut nästan precis som Vista. Nån som vet?!
För nu när jag har haft Vista typ fett länge så verkligen hatar jag XP.
Men ah, vi får väll se.
Jag vill ju kunna göra filmer.
Men jag ska iaf rensa all min musik och mina bilder och lägga in allt på minnespinnar så ska han typ ominstallera ALLT!
Så den går lite snabbare, för nu är det stört seg.
Så ja, det är väll bara att sätta igång antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0