te/tea/té/tée?!

Nu är jag hemma!
Sitter och vräker i mig ett par mackor, åt bara lite pasta till middag, jag va fett hungrig nu.
Andro skjutsade mig hem, Razo åkte med på sin moppe, hehehe.
Jag älskar att åka moppe mitt i natten, när de knappt e några bilar och de går riktigt fort och de e helt mörkt! Så mys.
Funderar på att väcka Marcus, fast han blir så jävla sur, hahah!
Mmm..äpple!
Japp, nu äter jag äpple också.
Och dricker blåbärsté, det har blivit min drog.
Vet bara inte hur te/tea/té/tée stavas, haha, nån som vet?
Jag tkr förresten att Téa är ett fint namn, eller kanske med h, Théa. Hmm.
Men iaf.
Ska inte vara vaken så länge, fixa lite grejjer till Marcus sen går jag och lägger mig.
Läser.
Hihihi.

Kommentarer
Postat av: sarah

jag tror det är ett ganska individuellt val, hur man vill stava té. hahah.



puss!

2009-07-28 @ 21:05:58
URL: http://molnsubstans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0