sussa söt

Asså oj, filmen är redan slut, känns som att jag nyss satte på den.
Men ah.
Nu ska jag sova för jag är trött.
Och jag fryser så otroligt mkt!
Asså jag har likosm klätt på mig långärmad tröja, tjocka strumpbyxor, långa tjocka strumpor som går till knäna och sockor uppepå det! För mina tår var som isbitar.
Ligger liksom i sängen med täcke, överkast OCH filt och försöker bli varm.
Hua!
Jag är nog lite förkyld, nyser ganska så mkt också.
Men nu går jag och sover.
Btw. pappa lovade att installera Vista på min data igen, pjuh!
Men sov gott sötnosar!
gonatt<3

 gammal bild (ja, jag sitter i badet men jag visar ingenting, right?)

Kommentarer
Postat av: I S S A

OMG, du visar dina armar .. typ barnporr ;o hahah!<3

2009-07-23 @ 23:54:21
URL: http://jagheterisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0