Skansen is the big S

Hemma från Skansen!
Nyss ätit pizza som vi köpte hem, mums!
Idag är det torsdag, vilket betyder att det bara är fem dagar kvar tills älskling kommer hem! Huhu, jag längtar.
Men iaf idag, vi har varit och tittat på djuren och sådär. Roligt roligt.
Björn gick och kittlade mig hela tiden, jag dog en antal ggr då, hahaha.
Johan skulle hålla mig i handen hela tiden, så ja, jag fick aldrig slappna av, nu är jag trött!
Skulle träffat Carro ikväll, men det får bli att jag stannar hemma, jag orkar inte ta mig någonstans mer.
Imorgon blir det antagligen stranden igen, måste ju steka och bli brun nu innan Andrija kommer hem, han kommer väll vara fett neger.
Men nu ska jag gå och heja på Hammarby på tv:n med morbror och lillkusin.
HEJA HAMMARBY! liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0