rosa laptop? ja tack!

Min data är ju verkligen bäst! Super! Verkligen!
Inte.
Hela fucking internet laggar upp sig i röven nu förfan.
(ursäkta språket men jag blir lite sur)
Och pappa som sa att allt skulle gå så mkt fortare och oj vad den skulle bli inteseg min data!
Bullshit.
Så har jag kömpat hela dagen med att flytta ALLT från min data till hans, för vadå?!
För sämre än vad jag hade innan? Näe fyfan.
Imorn är det jag som fixar tillbaka till Vista.
Sen fyller jag ju år om två månader, då önskar jag mig en laptop, så människor. BÖRJA SPARA!
Hahaha skämtosido.
Jag ska smöra för päronen.
En rosa laptop vill jag ha!
Eller en turkos.
Med inbyggd cam.
Åh *drömma mig bort*

 något sådant? mmm, vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0