random snack sådär på natten

Huhuhu Jag sitter här och gäspar!
Börjar bli lite trött.
Ska nog sova snart.
Eller iaf lägga mig och läsa.
Jag har precis ritat av Issa, det blev riktigt fint.
Det är nog fräknarna och det röda håret som verkligen identifierar att det är hon, hahaha.
Nej men sött.
Siiier och chattar med älsklingen nu bara, han ska också snart sova. Alex och Matilda skulle tydligen upp tidigt för att duscha tillsammans imorn innan Matilda åker til lstan, lustiga filurer det där! Hahaha. Och ja, då kommer dom typ väcka bebisen. Issa sover väll som en stock då, hahaha. Ja ni som nu sitter som frågetecken: Issa, Matilda och Andro sover hos Alex inatt.
Nu måste jag på toaletten! Huhuhu!
Spring Johanna, spring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0